پایان نامه ارشد مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی در مدارس ابتدايی

 جزییات پایان نامه و دانلود متن کامل در سایت elmyar.net 

آموزش کامل پایان نامه نویسی مخصوص مقطع کارشناسی ارشد

دانلود متن کامل پایان نامه - همه رشته ها -

دانلود پایان نامه های فارسی از دانشگاه های آزاد و سراسری - نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد


دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی در مدارس ابتدايی

ب) اعتیاد به اینترنت

تعریف نظری: اعتیاد به اینترنت نوعی اختلال کنترل تکانه است که به استفاده بیش از حد از اینترنت به نحوی اطلاق می­گردد که سایر فعالیت­های اجتماعی فرد را تحت تأثیر قرار داده و به افت عملکرد وی در حوزه­های مختلف شغلی، علمی، اجتماعی، حرفه­ای، خانوادگی، اقتصادی و روان­شناختی منجر می­شود، به گونه­ای که باعث نادیده انگاشتن روابط در دنیای واقعی مثل دوستان و خانواده می­گردد (حسن­پور، 1385).

تعریف عملیاتی: در مطالعه حاضر، مقصود از اعتیاد به اینترنت نمره آزمودنی در مقیاس اعتیاد به اینترنت یانگ[1] است که دارای 20 ماده است و برای ارزیابی نمره حاصل، از دستورالعمل یانگ (1998)، استفاده شد، بدین معنا که نمره 0 تا 39 نشان­دهنده کاربر معمولی، نمره 40 تا 69 نشان­دهنده کاربر در معرض خطر و نمره 70 تا 100 نشان­دهنده کاربر معتاد است.

[1] – Young

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی روان رنجور خویی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

2-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی برون گرایی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

3-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی گشودگی نسبت به تجربه دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

4-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی سازش پذیری دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی در مدارس ابتدايی